piątek, 6 lipca 2012

Na początek

Witajcie!

Nie może być inaczej...siedzę w turystyce już ponad 20 lat. Na prawdę od szkoły zawodowej, gdzie natrafiłem na koło turystyczne...to był 1991 rok. I od tego momentu turystyka zajmuje ważne miejsce w moim życiu, choć nie najważniejsze.

Przez ten okres poznałem całą Polskę i dużą część Europy. W tym miejscu chciałem podzielić się nie tylko swoimi przygodami, ale przede wszystkim doświadczeniem. A to już jakieś się zebrało. Od 1999 roku jestem pilotem wycieczek (choć pierwszą wycieczkę samodzielnie poprowadziłem na Litwę w 1996 roku). Od 2001 roku jestem przewodnikiem górskim beskidzkim, a od 2009 roku przodownikiem imprez na orientację. 

Uprawiam szeroko pojętą turystykę kwalifikowaną. Daje mi to dużo satysfakcji, choć czasu mało.

Na tym blogu chcę okazać, że warto być czynnym, ruszać się,z ciekawością odwiedzać bliższe i dalsze zakątki naszego regionu, Polski i za granicą.

W najbliższych dniach będę dopracowywał estetykę strony, więc proszę o cierpliwość. Blog będzie tez uzupełnieniem strony internetowej "Salamandry".

Na stronie będzie pojawiała się muzyka turystyczna i około turystyczna, będzie sporo zdjęć, zachęta do udziału w różnych imprezach turystycznych nie tylko "Salamandry", ale też innych organizacji.

Muzycznie dziś nietypowo...piosenka ta utkwiła mi w pamięci podczas powrotu z wycieczki do Wiednia we środę...może nie pasuje, ale...

1 komentarz: