poniedziałek, 18 listopada 2019

Na drugim krańcu świata - do Chile z Danielem Jakubowskim

Jednym z naszych gości w części podróżniczej XI Kolbuszowskiego Festiwalu Turystycznego będzie Daniel Jakubowski.

Daniel jest postacią znaną w Kolbuszowej, gdyż przez wiele lat był kierownikiem Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas w Kolbuszowej. Był, ponieważ teraz zajmuje podobne stanowiska w Centrum Natura Caritas w Budach Głogowskich.



Mało jednak kto wie o pasji podróżniczej i wspinaczkowej naszego gościa. Daniel Jakubowski wraz z Tomaszem Moszczakiem założyli i prowadzą Podkarpacki Klub Ekspedycja, który organizuje wyprawy w różne rejony świata, głównie o charakterze górskim, wspinaczkowym.







Na naszym Festiwalu Daniel Jakubowski opowie o swojej wyprawie na krańce świata, do Chile.


5 komentarzy:

  1. Chile to moje marzenie, jednak boję się lecieć samolotem. Nie z powodu opóźnionego lotu, ale boję się samego startu. Mam nadzieję, że marzenia przezwyciężą mój strach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chile to ciekawy kierunek podróży, może kiedyś zdecyduję się je odwiedzić. W okresie zimowym stawiam na relaks i wypoczynek w hotelu ze spa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chile to jedno z miejsc, które chcę odwiedzić, jednak ciężko to zrobić mając małe dzieci. Na razie wybieram domki letniskowe dla rodzin z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ameryka Południowa to zupełnie inna kultura niż nasza. Ja chciałbym zwiedzić Brazylię, ale będę czekać na tanie loty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piekne zdjęcia. zkoda że mam z kim pojechać, sama bym się nie wybrała, a znajomi wolą bardziej plażowanie oprócz wędrówek

    OdpowiedzUsuń