czwartek, 29 czerwca 2017

Dobre jak cappuccino

Cappuccino kojarzy nam się z dobrą kawą, z pianką na wierzchu, o aromatycznym, często orzechowym smaku. Miałem okazję spróbowania oryginalnie przygotowanej przez włoskiego baristę na placu przy fontannie di Trevi w Rzymie. Cena oczywiście jak przystało na Rzym. Europejska!

To było naście lat temu. A nawet dzieścia...Teraz prawie każdy potrafi przyrządzić w domu cappuccino lub wprost je wypić w dobrej, choćby i kolbuszowskiej kawiarni.

parzekawe.pl

Można zwiedzać Europę śladami wykwintnych kulinariów. Ja jeżeli gdzieś jestem za granicą (choć w kraju także) staram się poznać miejscowe specjały z napojów preferując głównie dobrze zaparzoną kawę i taki jeden złocisty napój (w wielu odmianach i gatunkach) :)

A propos cappucino...

Jeżeli ktoś nie ma dość naszych kolbuszowskich upałów, to zachęcam do podróży do Włoch. Wspominam o temperaturze nie bez przyczyny, gdyż we Włoszech jest teraz wymarzona pogoda do wypoczynku nad Adriatykiem czy Morzem Śródziemnym. Ja osobiście nie lubię tego typu wypoczynku. Zachęcam więc do czynnego zwiedzania Włoch. W tym momencie choćby i wirtualnie.

Przeglądając w ostatnim czasie blogi turystyczne i podróżnicze trafiłem na ten.



www.primocappuccino.pl

Bardzo dobry blog o Włoszech, pokazujący z praktyki, jak wygląda ten kraj, na co być przygotowanym zwiedzając go i dlaczego zakochamy się w nim od pierwszej podróży.

Polecam gorąco. Być może niedługo będziemy mogli spotkać się z włoskimi klimatami? Kto wie?

Odpowiedź już niebawem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz