sobota, 18 sierpnia 2018

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów

Nie, ja nie biorę udziału. Mój blog jest za słaby, nie nadaje się do mistrzostw. Ale jest wiele innych, tworzonych także w naszym pięknym województwie.

Dlatego dziś chciałbym Was namówić do głosowania na blog turystyczny roku. Jest taki konkurs, w którym można głosować. To szestnastu finalistów, po jednym z każdego województwa. Każdy z nich stworzył niepowtarzalną relację ze swoich podóży. Zadaniem naszym, internautów jest zagłosowanie na wybrany blog.

Ja namawiam was (nie mam w tym żadnego interesu) do głosowania na blog Paragon z podróży którego autorami są Bartek Szaro i Patryk Świątek. Ich blog jest naprawdę dobry i ma już na koncie trochę nagród i został doceniony - Nagrody

W konkursie bierze udział Bartek Szaro ze swoimi relacjami z Podkarpacia. Mnie najbardziej chwycił za serce artykuł konkursowy Zrób to San! 13 rarytasów najpiękniejszej rzeki Podkarpacia. Przeczytajcie jest bardzo dobry. Patrząc oczywiście z perspektywy kajaka.
 :)

Drugi artykuł prowadzi nas po perełkach architektury drewnianej w naszym województwie Drewno to podkarpackie złoto.

Zagłosujcie, a można to zrobić poprzez stronę Turystyczne Mistrzostwa Blogerów


P.S. Pisząc, że nie mam w tym interesu nieco skłamałem...ale to w innym poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz