czwartek, 18 kwietnia 2019

Harcerskie śpiewanie z druhną Nutką

W ostatni piątek, 12 kwietnia miałem ogromną przyjemność uczestniczenia w wydarzeniu, które na długo pozostanie w mojej pamięci...:)




Wtedy to odbył się po raz siedemnasty tradycyjny już, Hufcowy Konkurs Piosenki "Z druhną Nutką". Po raz pierwszy miałem przyjemność w nim uczestniczyć i to do tego jako juror. Wraz z druhną Jadzią Siwiec i Anią Kwas z Hudaków mieliśmy za zadanie ocenić tą wspaniale śpiewającą młodzież. Oj nie było to łatwe i trzeba było dokonać demokratycznych wyborów. Najbardziej ujęły nas najmłodsze dzieci - zuchy i młodsi harcerze.



Zuchy i harcerze reprezentowali drużyny Hufca Kolbuszowa im. Janka Bytnara Związku Harcerstwa Polskiego. Była młodzież m.in. z Kolbuszowej, Kolbuszowej Dolnej, Niwisk (chyba najbardziej liczna ekipa), Bukowca, Domatkowa. Poziom by narawdę bardzo wysoki. Było widać i czuć olbrzymie zaangażowanie nie tylko modzieży, ale też i opiekunów, którzy świetnie przygotowali swoich podopiecznych.


Rude Liski
Mnie najbardziej jednak ujął występ najmłodszych z 5 Gromady Zuchów "Rude Liski" z Niwisk. Ich radość śpiewania i luz z jakim te maleństwa poruszały się po scenie, a potem szalały na widowni była cudowna. Zapamiętam na długo.

Chciałbym podkreślić niesamowitą atmosferę, jaka panowała w gościnnym Miejskim Domu Kultury

Takie śpiewanie radosne jest dla mnie ważne. Mam nadzieję, że 22 listpoada tego roku przynajmniej część tych dzieci zaśpiewa na salamandrowym Przeglądzie Piosenki Turystycznej.

Już niedługo...

1 komentarz:

  1. Super sprawa, działajcie dalej. Fajnie, że dzieciaki tak się angażują w coś.

    OdpowiedzUsuń